ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Thursday 4 October 2012

Tuhan Jagakan Dia


Bismillahhirrahmanirrahim
Ya tuhan. . . seketika aku terasa begitu sayu di hati
mengenangkan setiap ujian yang engkau berikan pada diriku
kemewahan, kesempurnaan, kesihatan, kasih sayang
semua itu dalam bentuk ujian, melihat sejauh mana aku
Akan bersyukur padaMu.

Ya-Allah, ampunilah diri ini, kekilafan diri ku

Ya Muhaimin,
sering aku berdoa kepada Mu- meminta dan terus meminta
Aku mengharapkan seorang insan yang bernama suami
hadir di dalam hidupku

Engkau lindungilah seharian hariannya, Engkau limpahilah
segala rezeki di atas muka bumi ini kepadanya, Engkau rahmatilah 
bakal imamku itu,
tetapkanlah penderian agamanya, berikan pekerjaan yang tetap
untuknya aga dia bisa menyara aku serta anak anak nanti.

Ya Allah yang Maha Berkuasa,
Andai masa itu telah tiba, tumbuhkan lah perasaan cinta,
perasaan rindu, perasaan kasih sayang ku kepadanya sehingga ke jannah

Sekiranya dia bukan pilihan hati tetapi takdir dariMu, aku terima Ya Allah
Dengan harapan kau taburkan kasih,sayang dan cintaku kepadanya
Supaya aku tidak menjadi istri yang jauh dari bau syurga.

Ya Rabbana,
Ampunilah dosa dosaku, dosa ibu bapaku, dosa adik beradikku, dosa
kedua datuk dan nenekku dan ampunilah dosa kesemua muslimim dan 
muslimat di atas muka bumi ini.

Amin


 -kekasihmu-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...