ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Friday 15 August 2014

Tudung Ariana Rose


Assalammualaikum dan hye!

Siapa dia sini peminat cerita Ariana Rose lakonan Nur Fathia? Haaa ~ mesti perasan kan tudung tudung yang ariana pakai semua cantik cantik belaka. Kite sendiri pun minat dengan tudung yang dia pakai even sedar yang muka kite ni bukanlah dilahirkan dengan bujur sireh jauh sekali runcing seperti pelakon Thailand. Tetapi wanita yang memiliki wajah bulat lagi tembam ini tetap teguh untuk suatu hari nanti akan juga memiliki tudung seperti yang Ariana Rose pakai. *naik kening*

Dipendekkan cerita terjumpalah kite dengan inner seperti yang ariana rose pakai. Ia di design sesuai untuk muka yang bulat lagi tembam ini. If muka bulat dah sesuai di pakai apa lah lagi dengan yang memiliki wajah bujur sireh. Lagi nau nau sesuainya. Hi.Hi.

Tercapai juga cita cita untuk memakai tudung seperti Ariana Rose. Muka Jahat *tapi nape pula hashben yang muka jahat?*

Suka sangat dengan material inner ni which is it is made of cotton spandex. Ouh inner ini cover sekali dengan leher so usah risau, 1001 gaya boleh dipergayakan kalau memakai inner jenis cover neck ni. Yang kite paling suka dengan inner ni selain daripada material, design inner ini dapat memberi kesan kepada wajah si pemakai. Inner ni akan membuatkan wajah si pemakai kelihatan bujur bila memakainya. Sebabnya inner ni boleh tutup rahang pipi kite.

Macam mana erk nak terang sebab ada tau sesetengah inner yang mana design inner tu tak dapat nak cover rahang pipi terus membuatkan wajah pemakai nampak bulat. Faham tak ape yang nak kite sampaikan. Bagi yang berwajah bulat mungkin faham ape yang kite cuba sampaikan sebab mungkin kita mengalami krisis yang sama. *high 5*

Disebabkan terlalu terlalu suka, kite pun nak share dengan orang luar semua tentang inner ni. Benda baik haruslah di kongsikan bersama. Insyaallah dalam sedikit masa nanti kite akan jual inner seperti Ariana Rose tu pakai dengan didatangi sebanyak 24 jenis warna. Harga? Still cheapest in town! *suke-suke* so stay tuned tau, tau.


-x0xo-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...