ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Wednesday 20 August 2014

My Exciting Day


Assalammualaikum dan selamat pagi

Hari ini hari terakhir menghadap komputer sebelum cuti panjang bermula. Baju semalam dah masuk fasa pertama packing, dan akan di kemas kini lagi baju baju yang betul betul perlu di bawa dan baju yang perlu di keluarkan semula dari bag. Jadi perempuan ni, memang macam ni eh? Ke kite sorang je yang mempunyai perangai yang semua benda kat rumah ni nak di bawa. Iyelah nama pun holiday, lepas tu pula 5 hari perjalanan dan di tempat tempat yang berbeza. Kalau duduk menetap di satu tempat kuranglah risau nya if bawa baju sikit sebab boleh masuk washing machine. Tapi kalau dah pergi KL sedikit, kemudian pergi Sarawak sedikit then pergi Brunei sedikit so agak susah nak mencuci ni. Takut tak sempat nak kering. So better bawa banyak banyak helai, senang. If that the case, memang kena bawa 2 luggage lah jawabnya. Hu.Hu

Kemarin sempat renew pasport di Jabatan Imigresen Sungai Petani. Kite tak tahu pula rupanya kalau kita nak melancong ke luar negara, pastikan yang kita telah renew pasport kita 6 bulan sebelum tarikh pasport tamat. Contohnyakan, tarikh tamat pasport kite Jan 2015, so start from August 2014 ke Jan 2015 tu ada dalam 6 bulan kan? So kena RENEW.

Disebabkan prasaan nak bercuti tu menggunung tinggi, maka semangat untuk bekerja hari ini pudar sedikit. Layankan cerita Rindu Awak 200%. Episode semalam (ep 21) romantik betul, tersenyum sipul aku sendirian fefeling konon konon aku la heroin nya tu manakala hashben pula hero nya. Muha.ha.

Bila tengok karakter lelaki ni, ada juga banyak persamaan dengan hashben. Dari segi kesabaran melayan isteri, dari segi mengawal kemarahan, dari segi membuat keputusan, dari segi tak sampai hati nak marah lama lama. Ouh everytime tengok cara Faez tu berlakon, teringat hashben nun jauh di sana. Tambah pula sekarang hashben bersungguh sungguh mencuci rumah yang bakal kitaorang duduk.Kite dah bagitahu, tak payah la nak cuci sangat sangat, tunggu la kite pergi sana boleh cuci sama sama. Tapi dah dia kata dia still ok, tak kan kite nak halang. Malam pula gi kedai tikar, cari tikar sebab rumah kitaorang tu just tandas dan kitchen je yang ada tile. Tangkap gambar tikar, then whatsapp tanya pendapat ok ke tak dengan tikar tu. Dia tahu yang isteri dia ni memang fussy. Tikar tak nak yang warna warna, tak nak yang berbunga or printed, just nak warna silver or whitish dan plain. Yang look a like a tile. Sebab nak bagi effect rumah nampak bersih dan luas. Tapi semalam dia kata dia aa jumpa tikar plain warna pudar purple nak ke kelabu. *will consider* Terima kasih hashben atas kesungguhan mu itu. I really appreciate it and thanks to Allah for granted me a man just like u.

Esok kita jumpa erk, baby. InsyaAllah. Hi.Hi







-x0xo-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...