ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Wednesday 23 March 2016

New Arrival By Velvetseha

Assalammualaikum



















Pilihan A

Pilihan B


Agak agak korang antara Pilihan A dan Pilihan B mana satu yang terpikat oleh mata? Tajuk pun Something Beautiful haruslah Pilihan B di pilih. Ada la keserian sedikit di situ dengan diselitkan bunga. Ini kosong aje, tak selari dengan tajuk langsung.

Biasalah, mula mula nak design idea belum keluar lagi. Masih formal dan kaku. Makin di asah makin keluar idea idea yang bernas lagi muhasabah. Miahaha.

Poster ni untuk apa sebenarnya? Ouh ya, memandangkan kite pun dah bergiat aktif semula dalam bisnes secara online, InsyaAllah new arrival will be hujung bulan March 2016 ni. So the name is Something Beautiful. Coming product ni apa pula? Baju ke, Seluar ke, atau Skirt again?

Haaa~ haruslah follow Velvetseha untuk dapatkan lebih detail information. Kite akan sentiasa update time to time about my new product. Semoga berjalan dengan lancar. Risau juga duk menungu 31 March untuk release product, tehtiba ada pula yang pop-out at that time. Hi.hi.

So, sekali lagi kite rendah diri menjemput kalian untuk beramai ramai singgah ke FB page kite atau Instashop kite, walaupun tidak membeli sekadar cuci mata sudah mencukupi. Then spread it to your friends, itu pun sudah cukup gembira. 

Terima kasih sudi membaca. Bye, jumpa lagi.


-x0xo- 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...