ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Saturday 5 April 2014

Malam Berinai


Assalammualaikum.
Salam pagi Sabtu.
Hari ni hati tak ada pada nak buat kerja di office. Tak sabar nak pukul 1 nak jumpa hashben. Boleh dak nak putaq jarum jam sat? Bagi cepat. Paihtu bila dah bersama hashben nak gam jarum jam supaya tak bergerak.

Hari ni review tentang malam berinai. Hajat untuk memakai baju mama 35 tahn yang lalu pemberian abah sebagai hantaran tertunai juga akhirnya. Muat hakakkk . . . Tapi memang tak dinafikan mama waktu muda lagi slim dari kite sebab pinggang untuk bahagian kain rasa ketat bila dipakai dan baju pun just muat muat.

Condition baju 98%  masih tip top cuma sedikit kerosakan pada zip bahagian belakang baju. Zip jenis lama kurang ckit kukuhnya. Ha.Ha. Tapi kain memang best! Tak dapat nak dibandingkan dengan kain yang di jual zaman sekarang. Tebal lace kain tu memang menampakkan ke-exclusive-an padanya.

Atuk senah (Mak mama) bagitahu baju tu beliau yang beli dari Singapore (Mama dan keluarga mama memang dari Singapore). Wah Singapore. Aaron Aziz gitu. Ha.Ha. Sebagai hantaran dari abah kepada mama. Baju tu memang quite expensive katanya.





Inai yang di pakai malam tu hanya inai traditional sahaja. Tiada ukiran sebab tak tahu nak upah sapa datang ukir ke rumah. Lagipun tak bersungguh sungguh mencari sebab rasa tak nak buat ukir ukir bagai. Kite minta k.cik yang tolong pakaikan inai di tangan dan kaki. Terima kasih kakak kecik!

Macam biasa, lumrah ada anak anak sedara perempuan. Suka berinai inai ini. Macam kite kecik kecik dulu. Seronok tengok orang pakai dan kite pun sibuk nak pakai. So, masing masing dengan sabarnya menuunggu giliran untuk dipakaikan inai.



-x0xo-

1 comment:

Kakak Kecik said...

Haip! Tangan dan kaki! ��

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...