ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Friday 27 June 2014

Dropship and Wholesale


Salam Jumaat

Nak cerita pasal dropship dan wholesale bagi TheAttire.
Memang dari dulu lagi kite berhajat nak buat dropship bila berbisness nanti. Bagi peluang untuk orang lain berbisness dengan zero modal dan tanpa menyimpan stock. Sebab kite pun asal asal start berbisness melalui dropship juga. Sikit demi sikit naik dan sekarang ada barang sendiri. Alhamdulillah.

Melalui dropship ini juga pada masa yang sama kita dapat mengembangkan bisness kita lagi.

Dua hari lepas, kite publish advertisement untuk dropship dan wholesale dalam IG TheAttire. Setakat ini kite dah terima 6 feedback melalui whatsapp, IG dan FB bertanyakan dropship ini. Dan dengan tetiba kite jadi kaku. Seorang pun kite belum balas lagi, sebab banyak benda belum prepare. Term and condition pun Alhamdulillah kite baru habis karang 5 surat. Ha.Ha.

Tak tahu lah mereka ini setuju atau tidak dengan T&C yang kite buat.

Bukan risau apa, takut tak menang tangan. Fahamlah kalau home made ni memang ambil masa nak siapkan satu satu benda tu. Kitelah carik barang, kitelah yang prepare barang, kitelah modelnya, kitalah yang hantar jahitnya. Serba serbi kite. Tapi kite sukeeeee!!

InsyaAllah lagi seminggu siaplah next batch. Batch baru ini, harga semua standard, kain tak tebal, mudah untuk dibentuk, size pun standard, kain sejuk dan yang pasti cantik sebab kain bagi square scarve ini berkaki. Serious cantik. Tiada ragu. Hi.hi.

Tunggu tauuuuuu ~

-x0xo-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...