ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Tuesday 21 January 2014

Border Lace di Jakel


Assalammualaikum. Selamat pagi.
Kemarin pergi jakel, survey border lace untuk di patch kan pada baju.
Dah banyak tempat kite survey samada offline mahupun online tapi banyak yang terpaksa di letakkan ketepi hasrat untuk membeli di atas sebab harga dan juga size.

Bab harga tu kite make a comparison between purchasing through online and offline. Harga lebih kurang sama tapi itulah extra charge on the postage. Then hal kedua is a bit ricky sebabnya kita tak dapat nak melihat how the lace and the baju are match to each other. Takut nanti dalam gambar nampak cantik then dah beli lace kurang match pula dengan baju dari segi warna dan juga size. Lace ni pula ada variety of length size. Ada yang 5 inch, 7 inch and so on.

Di jakel harga yang diberikan antara rm50-rm60 semeter. since the border lace have 2 layers automatically kita akan dapat 2 meters.

Yang kite beli ni off white border lace RM50. Prefer ni than RM60 sebabnya jahitan lace tersebut timbul dan sekali gus memberikan effect yang lebih cantik berbanding border RM60.

Lace yang telah di potong di bahagian tengah


Ha.ha lepas ni sebuk la ke mana sahaja dengan gunting di tangan. Nak potong liku liku lace ni memang menguji kesabaran yang tinggi.

Dah nak berDIY macam para para ex-B2B sangat haruslah tempuhi onak dan cabaran.


-x0xo-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...