ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Tuesday 29 January 2013

A Touching Day


Babe . . .
Pagi ni touching betul bagi aku,
Menangis aku ingatkan ang

Babe . . . 
Jangan tinggal aku,
Dalam group tu ang aje yang aku betul betul rapat,
Dengan ang aje aku cerita tentang diri aku,

Habis kalau ang pergi dulu, dengan sapa lagi aku nak bercerita? nak hang out sama sama?
Ana pun dah tak lama nak tinggalkan group kita, then ang pula nak ikut dia
Habis aku, babe . . . ?

Kita kawen sama sama la . . .
Dulu ang cakap ang nak jadi orang terakhir kawen dalam group kita,
So aku tak berapa kisah sebab masih ada peneman.
Ni kalau ana pergi, ang pun pergi then tinggal tiga orang aje lagi dalam group kita termasuk aku
yang masih single.

Babe, tunggu la aku dulu. Aku dah jumpa peneman hidup aku nanti kita kawen la sama tahun.
Sedih aku, aku tak boleh terima la . . . 



-x0xo-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...